ІСТОРІЯ ОДНІЄЇ ПЕРЕМОГИ або ЯК ОСКАРЖИТИ ЗУПИНЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ

 

    Зупинення реєстрації податкових накладних - це найбільш поширена категорія податкових спорів в 2019-2020 р.р. Для суб'єктів підприємництва таке зупинення означає початок боротьби з податковими органами, яка, як правило, закінчується в суді.

    При цьому податкові органи вдаються до різних процесуальних "хитрощів", а суди йдуть їм «на зустріч» як органам, що представляють інтереси держави.

    Позивач, ТОВ "Демонтажбуддор", інтереси якого я представляла в адміністративному суді (справа №324/640/19), здійснивши оскарження рішень комісії ГУ ДФС в Київські області в адміністративному порядку, звернулося з позовом до суду.

   Треба зазначити, що підготовка такого позову потребує певної підготовки й розуміння питання: позивачу треба підтвердити дійсність своєї господарської діяльності, надавши завірені належним чином копії договорів з контрагентами, банківських виписок, актів наданих послуг/виконаних робіт, рахунків, платіжних доручень, а також податкових повідомлень та квитанцій до них та інших документів.

   В нашій справі відповідач стверджував, що «не зміг відкрити електронні документи, які були додані до податкових накладних». Треба зауважити, що така ситуація виникла тільки з трьома податковими накладними з шістнадцяти направлених до фіскалів за три місяці роботи підприємства з відповідним контрагентом.

   Тому в засіданні судом було оглянуто електронний кабінет платника податків та документи, направлені до податкових органів.

    Рішення податківців оскаржувалось нами по всім порушенням, допущеним фіскалами, і така стратегія захисту стала для нас успішною! 

    Після нашої перемоги в суді першої інстанції Головне управління ДФС в Київській області подало апеляційну скаргу. Через несплату судового збору скаргу було повернуто, а ми отримали виконавчі листи.

   Важко собі уявити, що навіть не наводячи  поважності причин пропуску строку апеляційного оскарження ГУ ДФС в Київські області знову подає апеляційну скаргу через 4 (чотири!!!) місяці після вступу в законну силу рішення першої інстанції.

  При цьому Київський апеляційний адміністративний суд поновив строк для відповідача на апеляційне оскарження та УВАГА! ВИЗНАВ ПРИЧИНИ ПРОПУСКУ СТРОКУ НА АПЕЛЯЦІЙНЕ ОСКАРЖЕННЯ ПОВАЖНИМИ!!!

   Чи повинна я писати, що таке рішення апеляційного суду стало шоком для позивача? 

   Другий шок ми отримали, коли другий відповідач по справі (ДФС України) через місяць після подання апеляції зареєстрував спірні податкові накладні, а перший відповідач (ГУ ДФС в Київські області) за виконавчим листом повернув позивачу судові витрати на адвоката. 

   Звісно, що Київський апеляційний адміністративний суд залишив рішення суду першої інстанції без змін. При цьому суд відмовився визнавати зловживанням процесуального права подання апеляційної скарги на рішення, що вступило в законну силу і не підлягає оскарженню (на хвилиночку – ч.2 ст.45 КАСУ!).

    АЛЕ для нашого розуміння хочу зазначити: ось куди йдуть гроші платників податків – на сплату судових зборів та боротьбу з тими, хто працює й постійно поповнює Держбюджет України і робить нашу країну по-справжньому незалежною та багатою! 

   Висновок хочу зробити наступний: за свої права та можливості треба боротися. Така боротьба робить нас більш рішучими та конкурентноспроможними, а знання податкового права України і відповідних нормативних актів зробить вас непереможними!  

Добавить комментарий

Защитный код
Обновить